27. maj 2018

Dato: Søndag den 27. maj 2018   

Startsted: Ved Kolding Gymnasium, Skovvangen 10, 6000 Kolding  

Starttidspunkt: Kl. 13:00
 

Ruter

Konkurrence 10 km

Konkurrence 5 km (bemærk, at hvis du vil løbe med dit barn, skal du tilmelde dig 5 km skole)

Motion 3,5 km
 

Starttidspunkt

Kl. 13:00 konkurrence 10 km

Kl. 13:10 konkurrence 5 km

Kl. 13:15 Skole konkurrence 5 km for skoleelever og forældre

Kl. 13:20 motion 3,5 km
 

Startafgift

5 km og 10 km: 100 kr. > 14 år 

5 km og 10 km: 50   kr. < 14 år

3,5 km  /  Motion: 50   kr. for alle

 

Online tilmeldingsgebyr +12,50 kr. 

Eftertilmelding på dagen +25,00 kr.
 

Tilmelding

Online tilmelding via Sportstiming efter den 1. januar 2018. Sidste frist for forhåndstilmelding er den 20. maj 2018.  

 
Udlevering af startnummer

På løbsdagen har vi dit startnummer klar til afhentning ved skranken i gymnasiets fitness-center.

 

Hjælp også dig selv til en hurtig nummerudlevering. Sørg for at notere dig dit startnummer via startlisten fra hjemmesiden eller på startlisten uden for fitness centeret. Gå ind af hovedindgangen og henvend dig ved skranken, oplys dit nummer og få det udleveret. Følg derefter strømmen videre gennem rummet og brug udgangen i den anden side. 

Kom SENEST en ½ time før start.

Skolebørn skal også afhente deres startnummer i fitness centeret.

 

Alternativt kan startnummer afhentes i fitness centeret søndag den 27. fra 11:00
 

Hold

Deltagere fra firmaer, sportsklubber eller foreninger tilmeldes også via Sportstiming. Firmaer, foreninger eller andre, der stiller op som et hold, kan bruge løbet og dagen til at markere sig overfor løbets øvrige deltagere og tilskuere eller til at lave et socialt arrangement.
 

Teltplads

Der kan bestilles teltplads til holdet, hvor man kan samles før løbet og lave fælles hygge eller PR efter løbet. Firmaer der ønsker at leje et telt kan bestille det hos Astrup's udlejning, http://astrup-udlejning.dk/ eller via telefon på +45 21414539. Astrup's udlejning stiller teltene op og tager dem ned igen. Der afregnes direkte med Astrup's udlejning.

 

Bestilling af teltplads  
 

Frokostmenu

Vi arbejder sammen med Nord Gourmet Aps omrking forplejning på løbsdagen. Der kan bestilles frokost og drikkevarer. Ved forudbestilling og betaling vil frokosten stå parat, og klar til afhentning i NordTrucken, når alle er tilbage fra løbeturen. De lækre menuer kan bestilles via dette link:

https://nordgourmet.andhype.com/#/order/59  
 

Omklædning og bad

Der er omklædning i gymnasiets idrætshal fra klokken 11:00 i begrænset omfang.
 

Opbevaring af tasker og værdigenstande

I fitness centeret ved gymnasiet er der mulighed for opbevaring af værdigenstande såsom ure, punge, tegnebøger og mobiltelefoner. Der udleveres poser, som mærkes med løberens brystnummer, til opbevaring. Brystnummeret skal vises både ved aflevering og afhentning. OBS: Der er vagt på indleveringsstedet under hele løbet, men arrangørerne påtager sig IKKE nogen form for ansvar for de opbevarede genstande.
 

Væske

Der vil være et væskedepot ude på ruterne 5 og 10 km ved skovløberhuset, markeret på rutekort, -samt et i målområdet.
 

Toiletter

Der er toiletter i hallen og på gymnasiet der kan benyttes. Indgang via stævnepladsen.
 

Førstehjælp                 

Samaritter står klar til at yde førstehjælp i tilfælde af skader eller uheld.
 

Opvarmning

Der vil være opvarmning før start ved en instruktør. 
  

Speakning      

Informationer om løbet, løbende resultatformidling og uddeling af præmier varetages af et veloplagt speakerteam.
 

Sponsorer      

Løbets sponsorer er til stede på pladsen. 
 

Foto                 

Der vil blive taget stemningsbilleder på pladsen.
 
Tidtagning & resultater         

Tidtagning foregår med chip, sportstiming.dk står for tidtagningen. Resultaterne fra løbet vil være online tilgængelige fra sportstimings hjemmeside. Chip`en er engangschip. Der vil være en bruttotid = fra startskuddet - til du løber i mål - og en nettotid = fra du passerer startstregen - til du løber i mål. Vinderne på ruterne 5 og 10 km kåres efter bruttotid –første løber i mål.
 

Regler                 

Kolding-Løbet er organiseret af klubberne Kolding Orienteringsklub og Kolding KFUM Atletik & Motion. Deltagere skal bære det officielle startnummer for Kolding-Løbet. Der skal løbes efter færdselsreglerne, og eventuelle anvisninger fra officials skal overholdes. Tilmelding kan ske online (se andet sted på sitet). Hvis en deltager bliver forhindret i at deltage, er der ikke krav på tilbagebetaling – ej heller i tilfælde af aflysning pga. force majeure. Startnummeret skal bæres synligt på brystet og må ikke ændres, så sponsornavnene bliver ukendelige, f.eks. foldet, bøjet eller klippet. 


Ved online tilmelding bekræfter alle, at de deltager på eget ansvar. Ligeledes, bekræfter deltagerne, at de er indforstået med at løbsfotos, filmoptagelser, interview, reklamer o.lign., hvori de optræder, frit kan benyttes, samt Kolding-Løbet kan sende information via mail og sms.

 

2014 SparNord logo 2017 mistermint 2016 slotssbadetlogo Astrup
Koldingfjord test 2016 nord 2016 KnippelGodt 2012 KK net 12
2012 Autocentralen net 12 2016 Ugeavisen SPORTMASTER home 26709 logo 613 sort

 

 

© 2016 Kolding-Løbet